ebbagravestam

Alla inlägg under mars 2010

Av ebba gravestam - 30 mars 2010 18:57

det blev en härlig promenad med mor min..

dax att springa upp på macken och hyra film.

sen hem och gosa med lillebror. PUSS


  

världens bästa kille, någonsin! 

Av ebba gravestam - 30 mars 2010 17:11

jävligt fint väder faktiskt. tänkte försöka att tvinga med min mamma på en liten promenad.

sen funderar jag på om jag ska ha tvättstugan idag eller imorn.. jävligt jobbigt.

tror nog jag skjuter upp det till imorn fast min mamma säger att det är dumt att skjuta upp saker.

hur som helst ska jag iallafall hyra en wallander till mig och min lillebror ikväll, så vid sju gosar vi ner oss i soffan med lite godis och en bra wallander. super härligt..


JUSTE... det blir hälsingland med far till påsk.

inge småland det här året.. tyvärr..

PUSSS!!

Av ebba gravestam - 29 mars 2010 20:41

  COOOOLT

Av ebba gravestam - 29 mars 2010 20:37

gud så mesig maja är.

jag har faktiskt känt henne i hela hennes liv.

när maja va liten så va hon rädd för min systers kanin (mojsan) haha

maja sa till kaninen "fy ninen maka mig, ojojoj" hahaha.

nu förstår ni varför jag tycker maja är så jävla knasig.

och sen diggar jag också maja eftersom att jag är hennes största idol.


nu ska jag bada. sen ska jag läsa en bok och sen ska jag sova

Av ebba gravestam - 29 mars 2010 18:43

Hej jag heter Maja, jag har aldrig träffat Ebba. Hon bara låtsas att vi känner varandra, egentligen är hon världens största nörd. ville bara få det sagt.  

Av ebba gravestam - 29 mars 2010 18:01

värsta värsting chilldagen!


sitter hemma hos moa i as coola älvsjö..

sitter och käkar kakor och dricker kaffe, gosar även med hennes minimala kattungar som är super gosiga.


förresten så är jag ett stort fan av moas lillasyster maja.


  

Av ebba gravestam - 28 mars 2010 19:37

idag har jag fikat hemma hos mois som fyller 18år. tårtan va super god.


just nu sitter jag hemma hos min far, där jag har fått grekisk mat och nu ska vi inta vofflorna.


se ya later. PUSS

Av ebba gravestam - 28 mars 2010 14:31

idag fyller min super knasiga vän Moa Lövgren arton år.

GRATTIS!


  

nu ska jag hem till henne och käka massa tårta! PUSS

Presentation

Åh gode gud! Snälla låt mig sluta bajsa!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6 7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29 30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards