ebbagravestam

Alla inlägg under juni 2010

Av ebba gravestam - 28 juni 2010 17:42

Lilla Ebbster blir bara större och större där inne i tjocka magen.

och gudmor är så glad :) jag ska lära honom allt jag kan och skämma bort honom super mycket!!

Ebbster är beräknad att komma när jag befinner mig i turkiet, då ska jag tänka på honom!

här är Camilla Hellden, Ebbsters mamma.


           

Av ebba gravestam - 18 juni 2010 11:39

gud vilken seg dag..

jag och moa  hade planerat att ha picknick utanför mitt hus. men känns ju inte så lockande när de är typ 12grader..

så här sitter jag framför en tråkig data och typ lyssnar på musik.

tänkte hoppa in i en dusch snart, och fixa iordning mig, ikväll kommer jessica hit. och blir nog till att åka till emma ikväll.

nu ska jag typ göra något, PUSS

Av ebba gravestam - 2 juni 2010 08:13

har precis fått iväg lukas till skolan.

moa har sovit här inatt, och hon e verkligen en jävel på att sova.

typ som en sten eller liknande, hon vaknar ju aldrig.. as tråkigt.

idag är våra planer att åka till liljeholmen, köpa student present till emma, och något fint till oss själva. hihi! skulle behöva städa mitt rum också, det ska jag nog göra faktiskt.

och måååååååste fixa mitt jäkla pass. glömmer bort det hela tiden. och jag hatar när jag har massa måsten hela tiden.

förresten så tror jag att fanny har mens eller något liknande, hon e på super dåligt humör idag. jag kommer förmodligen få en fet smäll när hon kommer hit, för jag är så underbart snäll och väcker mina söta flickkompisar så tidigt :) gud, jag älskar mig själv.

philip kanske kommer i helgen också, vi håller tummarna på att han gör det.


men nu ska jag återgå till att väcka moa. vi slänger in en bild på henne också!

  

emma och moa, mina super sötisar! hihi


hejdå alla bajskorvar!



Presentation

Åh gode gud! Snälla låt mig sluta bajsa!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards