ebbagravestam

Direktlänk till inlägg 7 september 2010

Rubrik saknas

Av ebba gravestam - 7 september 2010 19:28

imorse försov jag mig.. vilket absolut inte är likt mig. jag är hur morgonpigg som helst, klockan ringde (eller aa skulle ringt) 05:05.. men moa ringde och väckte mig kvart över sex, så jag hade 10 minuter på mig, sen gick bussen. men jag hann, jag är grym! moa hoppa på bussen, och sen köpte vi oss bulle och kaffe, och sega till den sena tunnelbanan.

har iallafall jobbat hela långa dagen, kollo med jonasss!

och nu sitter jag och bygger naglar på syrran, ska se idol snart också..

imorn blir det sovmorgon, börjar 13:30 :) jätte skönt!!


  

måste ju bara berätta att jag älskar min lillebror lite extra mycket idag, eftersom han så gulligt har bakat kärleksmums till mig. <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ebba gravestam - 13 december 2010 19:54

funkar det?

Av ebba gravestam - 20 september 2010 17:30

idag försov jag mig rejäält :O vakna kvart i åtta. brukar gå hemifrån halv åtta.. men snabb som jag är va jag inne på jobbet redan kvart över nio. och min chef hade inte ens märkt att jag försovit mig, för när jag kom springande till honom och sa för...

Av ebba gravestam - 19 september 2010 18:38

jag har beslutsångest.   ska jag färga håret brunt igen? eller låta det vara blondt ett tag till?        hjäääääääääälp mig, TACK! ...

Av ebba gravestam - 19 september 2010 18:31


heeeeeeeej!   min helg har varit skit seg och så jävla tråkig. bara jobb och sova. skönt det med. om en liten stund kommer super sega melina hit och tar en kopp kaffe och röker några cigaretter, mycket trevligt. jag gillar söndagar. för då behö...

Av ebba gravestam - 6 september 2010 06:04

nu ska jag sminka mig lite, och sedan möta upp moa som står beredd med kaffe till oss i bredäng.. underbart! slutar jobbet kl fyra.. så den här dagen lär gå fort. :) puss på er ...

Presentation

Åh gode gud! Snälla låt mig sluta bajsa!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards