ebbagravestam

Alla inlägg under februari 2010

Av ebba gravestam - 28 februari 2010 17:16

jag dricker massor med kaffe med ida :) woho!

snart kommer mongo moa hit, och sen ska alla mina vänner kröka.

förutom lilla jag, för jag är så duktig och ska jobba imorn! :D



  

här är vi tuffisar för ett par ganska många år sen. hihi

!!

Av ebba gravestam - 27 februari 2010 17:37

har precis kommit hem från skärholmen med min älskade syster.

jag köpte mig, lite smink grejjer, örhängen och trosor.

inget speciellt kul, men behövde.

sitter just nu och kollar runt om det händer något kul ikväll.

börjar bli riktigt partysugen! hihi.


  


nu ska jag locka löshåret. PÖSS

Av ebba gravestam - 27 februari 2010 13:02

måste börja med att säga att jag älskar mig och moa. hihi


igår va jag i läskiga alby med moa, ida och linus. det va trevligt.

blev en himla lugn kväll faktiskt.

just nu sitter jag här framför den lilla bärbara, skriver med ena handen och försöker väcka moa med andra. hihi. jag kan göra två saker samtidigt.

min söta syster kommer hit om en timma ungefär, så ska vi fixa löshår till henne, och försöka hinna med en sväng till skärholmen.

sen ska jag äta god middag (bakpotatis), dricka vin och titta på melodifestivalen med min kära family. efter det får vi se om man drar ut eller vad man nu gör, måste erkänna att jag är ganska seg. har ont i kroppen och är bara helt slut. det har varit en jätte konstig och jätte lång vecka. usch fy och blä!!

åååh jag vill smsa fanny, hon är rolig att smsa med.

nu tänker jag smsa henne. hejdå!


  

varför är du så himla söt moa? hahahah

Av ebba gravestam - 26 februari 2010 18:08

tosdag: jobbade hela dagen typ,hihi. jobbet gick bra. efter det shoppade jag som en liten galning med söta moa. sen bjöd roffe och hubbe oss på pizza. :)


idag ska jag äta supergod mat, sen blir det väl party tror jag :) hihi.


Puss på er

Av ebba gravestam - 24 februari 2010 19:00

fuck, fan va pinsamt det kommer bli att träffa HONOM imorn.

im gonna diiiiie! så ni vet det...


nu ska jag äta mat. PUSS

Av ebba gravestam - 24 februari 2010 18:11

den här veckan hatar vi SL.

tunnelbanorna funkar inte för fem öre. och ersättningsbussar suuuuger!

hallå, vi bor i sthlm? VI BEHÖVER TUNNELBANOR!


  


och småland blir det inte, för det är massa förseningar och det är inte värt att sitta på en buss i 9timmar. så nu vet ni det.


svar till fanny (igen).

jag träffa honom av en slump. hihi

Av ebba gravestam - 24 februari 2010 17:33

JA :D ahmed.. :$ hahaha

Av ebba gravestam - 24 februari 2010 17:22

Hej allihopa!

  

Jag heter Fanny Linnea Andersson och är Ebba Johanna Gravestams vän. Vilket jag är väldigt glad över! Det är ingen person som jag vill förlora, verkligen inte.. För hon är typ den roligaste vän jag har (: Så ni som inte känner henne, BE SAD! Juste, måste meddela en viktig sak, för mig heter Ebba inte Ebba, hon heter hulken. Ingenting annat än Hulken. Glöm ej det!


Hade bara tänkt att skriva ett kort inlägg, men jag kommer tillbaka!

Tror faktiskt att jag ska smsa henne nu :)

PUSS PÅ HULKEN OCH PUSS PÅ ER ANDRA!



Presentation

Åh gode gud! Snälla låt mig sluta bajsa!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27 28
<<<
Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards