ebbagravestam

Alla inlägg under februari 2010

Av ebba gravestam - 24 februari 2010 17:21

jo, det här är mina måste köpa saker imorn när jag tänkte göra stan.

men det lär ju slinka in ett och annat också. tänkte försöka hitta mig nya smycken och ett par klänningar också. och STRUMPBYXOR. bara måste ha massa nya. och kanske några baslinnen. hihi. oj, nu fick jag massa grejjer att köpa ju.



  

måste köpa två limpor cigg, MÅSTE!

löshår, det är ju alltid bra att ha om man känner för att ha långt hår. hihi

friskis&svettiskort, ska träna lite tänkte jag.

Röda converse, för det är så jävla sjukt snyggt till jeans.

och min super fin fina jacka, som jag beställde på internet, kommer om ett par dar. hihi

Av ebba gravestam - 24 februari 2010 16:53

ville bara berätta för er alla att jag precis kom hem från jobbet.

ska ta mig lite kaffe och dö en stund, senare tänkte jag blogga och lägga ut lite bilder på mina måsten imorn på stan ;)

och jo, juste! jag träffade A idag, och det va jävligt pinsamt. hihi

Av ebba gravestam - 23 februari 2010 17:06

sitter hemma just nu med moa.

vi sitter och bloggar på min super coola nya blogg, som ni säkert ser?

om ni vill veta så har vi tvättstugan också. behövde verkligen tvätta mina kläder.

dom lukta wienerbröd och grillad kyckling. NOT nice. hihi.

om ca 20min ska vi hämta kläderna. sen ta bussen till fruängen, sen tunnelbanan till västertorp och hämta mina pengar av fanny. sen ska vi ta tunnelbanan tillbaka till fruängen. sen bussen till bredäng. sen ska vi äta massa mat hos dom söta tvillingarna med nära och kära.


 

 

 

  

Av ebba gravestam - 23 februari 2010 16:38

ikväll är jag bjuden hem på middag till natalie och samantha.

super mysigt. så jag ska dit och äta massa mat och sen sova.



  

Av ebba gravestam - 23 februari 2010 15:21

nu vill jag att mina supersnygga skor ska komma!


  

Av ebba gravestam - 23 februari 2010 15:06

En gång i tiden hade jag en vän. Som hette Ebba. (förresten, just nu är det moa som skriver) Hon var galen. Sen en dag, när hon stod och hängde tvätt, blev hon så tröttpå allt. Så hon knöt ett par strumpbyxor runt halsen, och ströp sig själv. Nu är hon död.


Eller inte.. Hon lever, men just nu hänger hon tvätt. Så jag borde nog gå att kolla till henne, så historien inte slår in. Åh, så jag är hungrig.

PoK (det är faktiskt ebba som lärt mig att det betyder puss och kram, ibland är hon rätt bra att ha...)

Av ebba gravestam - 23 februari 2010 14:45

på fredag kl. 18:00 är vi i nybro.

och då jävlar ska vi ha kul. vi har två nykomlingar med oss. johanna och fanny!


nu ska jag myspysa med moa och fanny och längta efter min bästa lön någonsin som kommer på torsdag. hihi  

Av ebba gravestam - 23 februari 2010 14:32

wiho!

jag har en ny blogg. bara för att jag är så cool.

hoppas bara jag kommer på hur man gör med alla konstiga funktioner! hihi


VÄLKOMMEN MIG SJÄLV!

Presentation

Åh gode gud! Snälla låt mig sluta bajsa!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27 28
<<<
Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards