ebbagravestam

Alla inlägg den 4 september 2010

Av ebba gravestam - 4 september 2010 21:27

har precis tryckt i mig en jääkla massa kräftor och tittat på dansfeber, helt underbart. mitt favorit program och man får ju skratta hur mycket som hels..

nu ska jag strax lägga mig i soffan och se en film med syster.

imorgon ska jag upp tidigt och jobba, najs. sen blir det bio och sen hem och sova.


idag pratade jag också med världens gulligaste och knäppaste turk.

han satt och fjanta sig i camen.. ja herregud han är så rolig. hoppas jag en dag får träffa han igen! :) det här är iallafall tanju.    

Av ebba gravestam - 4 september 2010 12:58

kom precis ur duschen. och nu sitter jag och lyssnar på min gud mary j blige. och samtidigt hör jag hur mina syskon sjunger singstar.. poooiiiiiiiiiiiisson. låter ju fan förjävligt. jag är iallafall grym på singstar :) hihi. eller inte.


jag är hungrig, mormor lagar mat.. vilket kommer ta hundra år. men det som väntar på något gott väntar aldrig förlänge. Jag tänkte måla mina naglar medans jag väntar på maten, och beställa hem lite coola stuffs på internet.


men vi hörs sen.

Presentation

Åh gode gud! Snälla låt mig sluta bajsa!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards